Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

Για ποιόν σε ξεπουλάς (του Χρήστου Παπαχρυσάφη)

Ένας αντίλογος στο ομώνυμο ποίημα ( δείτε ΕΔΩ  )
σε στίχους της Βάγιας Μπαλή και της Σοφίας Τανακίδου



Που ξέρετε εσείς
για βία και για τρόμους
Αν σκύβω το κεφάλι
η αν ζω σε υπονόμους
Και ποιον να ευχαριστήσω?
Αυτόν που με μισεί
Και έγινε εχθρός μου
με βία περισσή
Και αν ζω στα όνειρα μου
και μες τη φαντασία
Κανείς σας δεν γνωρίζει
ποια έκανα θυσία
Τα γράμματα που ξέρω
τις νύχτες έχω μάθει
Και αν πούλησα τις γνώσεις
εγώ δε βρίσκω λάθη
Τη λίγη την τροφή μου
που αυτά μου έχουν δώσει
Μου έδωσαν κουράγιο
και την περίσσια γνώση
Λιοντάρια και ποντίκια
δε θαύμασα ποτέ μου
Γιατί αετός γεννήθηκα,
είμαι παιδί του ανέμου
Και αν σε φτηνό σοκάκι
με βρήκε η αυγή
Καθόλου δε φοβάμαι
πατάω καλά στη γη!!!                            










3 σχόλια: