Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Σοφίας Ποίηση (της Σοφίας Τανακίδου)


Τίτλος: Σοφίας Ποίηση 

Συγγραφέας: Σοφία Τανακίδου

ΕΙδος: Ποιητική Συλλογή

Εκδόσεις: Δυάς

Έτος Έκδοσης: Απρίλιος  2020

Σελίδες: 64

Σχήμα: 14 Χ 21


ISBN: 978-618-5166-79-3


Θέλω να αλλάξω το όνομά μου.
Εκείνο που μου έδωσαν οι άνθρωποι
χωρίς ποτέ να με ρωτήσουν.
Ζηλεύω τους άλλους με τα απλά τους ονόματα
που δεν μου θυμίζει τίποτα
την μηδαμινότητά τους.
 
Με ονόμασαν Σοφία.
Πόσο κουτή, πόσο λίγη νιώθω
μπροστά στο όνομά μου.
Που όσο και να προσπαθώ
να το φτάσω
το όνομά μου αετός δίχως ταίρι.
Άπιαστο αστέρι…
 
Θέλω να αλλάξω το όνομά μου…
Μα άλλο δεν βρίσκω,
πιο όμορφο να’ ναι.
Ίσως αν ξανά προσπαθήσω
να το αγαπήσω,
η αγάπη με κάνει σοφότερη λίγο
και μαζί με το όνομά μου
και τον εαυτό μου πια αγαπήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου