Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2020

ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ (του Χρήστου Χριστοπουλου)



Μην βλέπεις το χαμόγελο στα χείλη μου,

κρυμμένο έχω το δάκρυ στο μαντήλι μου.

Σημάδι ανεξίτηλο του έρωτα

στα βάθη της ψυχής μου τ´αφανέρωτα.


Μαζί μου τον παράδεισο φαντάζεσαι,

τις ώρες συντροφιά μου, να μοιράζεσαι.

Τα χέρια σου απλώνεις να με νοιώσεις,

αγάπη θέλεις μόνο να μου δώσεις!


Κοντά μου έρχεσαι κι απομακρύνομαι,

φοβάμαι και στον εαυτό μου κλείνομαι.

Ταράζεις τα νερά της μοναξιάς μου,

καθώς αγγίζεις φύλλα της καρδιάς μου!


Μην βλέπεις το χαμόγελο στα μάτια μου,

μαζεύω κάθε μέρα τα κομμάτια μου.

Το βλέμμα μου γεμάτο αθωότητα,

αμύνεται στου πόνου την σκληρότητα!


Ληστέψαν της καρδιάς μου τα κοσμήματα,

απόμεινα γυμνός δίχως αισθήματα

κι αν γίνεις η πνοή μου, για να ζήσω,

στα χέρια σου γλυκά, θα ξεψυχήσω!


Χρήστος Χριστόπουλος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου