Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020

Ανακαλύπτω (του Γιώργου Βομπρα)



Την ποίηση ανακαλύπτω
πάνω στα τραγικά αδιέξοδα
 ατσάλινων θελήσεων....

Πάνω στο σώμα
παρθένας κόρης
που το κορμί της βιάζουν
οι εραστές της ιστορίας...

Την ανακαλύπτω γυμνή
 σαν οδαλίσκη ....
στά ντιβάνια του κοινωνικού γίγνεσθαι....

Σκύβω πάνω της και .... μέσα μου....
την θωπεύω τρυφερά
καί με ελκυστικά ερωτόλογα
θέλω νά την ξαπλώσω στον νού μου

Εκείνη σκιρτά στίς καυτές μου ανάσες....
υποκύπτει στά μενεξεδί πέπλα της πένας μου και μου παραδίδεται αυτο..τελώς

Την ανακάλυψα και  με ανακάλυψε πάνω στα ξέστρωτα σεντόνια μιάς περιπλανώμενης σελήνης που σουλατσάρει στα σκοτεινά....
πριν ο ήλιος της κλείσει τό μάτι....
απαγάγοντάς την ως άλλη ωραία Ελένη και δώσει αφορμή για αιώνιους νοητικούς πολέμους.....


Γιώργος Βομπρας





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου