Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Εγκατάλειψη (της Σωτηρούλας Τζιαμπουρή)


Παγωμένο απόψε το σκοτάδι!
Κρυώνω από εγκατάλειψη.
Δεν μου μιλάς και γω παγώνω.
Κάπου ανάμεσα στους χτύπους της καρδιάς κλεισμένος.
Μιλά μου !
Χάθηκα στη σιωπή σου .
Ψιθύρισε μου με τον άνεμο και γω θα ‘ρθω.
Μην μου αρνηθείς και η μέρα ξημερώνει φοβισμένη.
Άσε με ν' ακουμπήσω τα χείλη σου.
Κερνά με ένα φιλί φθινοπώρου.
Μ' ένα γλυκό φιλί σαν από κόκκινο κρασί.
Να μην κρυώνω!
Να μην πονάω!
Το χαμόγελο μου αγνοείται καιρό τώρα .
Κρυώνω!!! 


Σωτηρούλα Τζιαμπουρή



2 σχόλια:

  1. Υπέροχο Σωτηρούλα!!!Μη μου αρνηθείς και η μέρα ξημερώνει φοβισμένη!!!Εκπληκτικός στίχος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάρις Παρασκευοπούλου1 Μαρτίου 2018 στις 10:35 π.μ.

    Απόψε τη νύχτα, οι λέξεις σου, στις Σκόρπιες Σκέψεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή